INVITAȚIE DE PARTICIPARE/CERERE DE OFERTĂ nr. 05/04.12.2019
privind achiziția de Servicii de consultanță în gestiune marketing în cadrul proiectului cu titlul ”52 CARPATHIAN LIFESTYLE EXPERIENCES: REINVENTING TRADITIONAL WORK CULTURES” , având ID proiect HUSKROUA/1702/3.1/0068, finanțat din Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-Slovacia-România-Ucraina 2014-2020.
- Introducere
Pentru implementarea proiectului ”52 CARPATHIAN LIFESTYLE EXPERIENCES: REINVENTING TRADITIONAL WORK CULTURES”, Camera de Comert si Industrie Satu Mare denumită în continuare CCIASM, în calitate de solicitant/partener , dorește să achiziționeze pentru activitățile incluse în proiect, produsele /serviciile descrise mai jos.
Prezenta cerere de ofertă conţine cerințele minime care trebuie respectate astfel încât potențialii ofertanţi să elaboreze oferta în funcţie de necesitățile achizitorului.
- Datele de identificare ale achizitorului
CAMERA DE COMERŢ, INDUSTRIE ŞI AGRICULTURĂ SATU MARE, cu sediul în localitatea Satu Mare, str. Decebal nr.4, telefon 0261-710790, fax 0261-715058, având cod unic de înregistrare RO 4376580, cont bancar nr. RO83 BACX 0000 0030 0793 4000 deschis la Banca Unicredit– Sucursala Satu Mare, reprezentată de doamna Culic Daniela – Director general.
- Sursa de finanțare
Contractul este finanțat din Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-Slovacia-România-Ucraina 2014-2020, conform contract nr. HUSKROUA/1702/3.1/0068, cu implementare din data de 25.10.2019, pe parcursul a 24 luni.
- Procedura aplicată
Serviciile/produsele pentru atribuirea cărora se organizează prezenta procedură se vor achiziționa prin cumpărare directa. Procedura se va finaliza prin atribuirea unui contract de furnizare consultanță în gestiune marketing.
- Obiectul contractului este asigurarea serviciilor de consultanță în gestiune marketing pentru desfășurarea activitatilor din proiect, cum ar fi :
- Consultanta de specialitate in conceperea unor pachete de produse turistice –4800 euro
- Consultanta de specialitate – studio de marketing, strategie produse, etc – 3900 euro
- Consultanta de specialitate privind continutul foto-video al materialelor de promovare a produselor – 2900 euro
6.Descrierea serviciilor – cod CPV : 79413000-2 – Servicii de consultanță în gestiune marketing
Cerințele minime pe care trebuie să le îndeplinească aceste produse/servicii inclusiv perioada de garanție sunt:
- Identificarea de teme de patrimoniu viu local din România (min. 13) și formularea de itinerarii/ pachete de călătorie pentru produsele respective gata de piață, urmând formatul propus.
Relevante pentru Activitatea 1.1. a proiectului
Livrabil 1: min 13 noi itinerarii / pachete de călătorie pentru produse turistice.
Numărul estimat de zile de consultanță: 39
- Asistenţă la structura produselor bazate pe TIC (muzeu on-line și aplicație mobilă) și pregătire de conținut local pentru aplicații mobile.
Relevante pentru Activitatea 1.2. a proiectului
Livrabil 2: text narativ cu conținut regional pentru aplicații mobile.
Numărul estimat de zile de consultanță: 9
- Asistență la elaborarea metodologiei pentru un studiu de marketing al principalelor piețe de aprovizionare a turismului de patrimoniu pentru destinațiile de patrimoniu viu din zona carpatică ; execuția și livrarea studiilor de marketing în România.
Studiul include o imagine de ansamblu a provocărilor legate de produsele turistice de patrimoniu / probleme de conservare, descrierea ofertei turistice regionale curente (actori cheie, atracții și produse existente, servicii), identificarea potențialului de creștere, cercetarea practicilor predominante în cadrul destinației (cerere și ofertă condiții), canale de distribuție existente și potențiale; segmentarea bazată pe valorile turiştilor; identificarea potențialelor nișe de piață și prognoza pieței, identificarea concurenților și evaluarea comparativă. Studiul va fi realizat în patru țări țintă, utilizând aceeași metodologie și va implica interviuri cu părțile interesate și viziunea generală a vizitatorilor, revizuirea statisticilor turistice / turistice disponibile etc. Relevante pentru Activitatea 2.1 a proiectului
Livrabil 3: Raport de cercetare de marketing la nivel de țară cu rezumat concis de 2 pagini.
Numărul estimat de zile de consultanță: 30
- Asistenţă în identificarea participanților și la redactarea itinerariului pentru atelierul / călătoria de familiarizare a operatorilor de turism in-coming.
Relevante pentru Activitatea 2.2 a proiectului .
Livrabil 4: Lista operatorilor de turism incoming țintă (potențiali participanți la farmtrip) cu datele de contact; itinerar de călătorie (program) pentru România.
Numărul estimat de zile de consultanță: 3
- 5. Asistenţă la elaborarea strategiei comune de portofoliu de produse turistice pentru patrimoniul viu carpatic / o foaie de parcurs privind modul de creare a valorii pentru destinația moștenirii vii carpatice.
Relevant pentru Activitatea 2.4 a proiectului
Livrabil 5: Recomandări pentru strategia portofoliului de produse turistice din patrimoniul carpatic.
Numărul estimat de zile de consultanță: 5
- Asistenţă la identificarea participanților și la redactarea itinerariului pentru călătoria de expediție / familiarizare a bloggerilor.
Relevant pentru Activitatea 3.3 a proiectului
Livrabil 6: Lista bloggerilor-țintă (participanții potențiali) cu datele de contact; itinerar de călătorie (program) pentru România.
Numărul estimat de zile de consultanță: 3
- Pregătire de conținut pentru o broșură promoțională care descrie destinația patrimoniului viu din România (care urmează să fie distribuită între operatorii de turism incoming, precum și on-line) și pliante pentru a fi oferite la punctele de informare turistică pentru a informa vizitatorii cu privire la oportunitățile noi de explorare a patrimoniului din România.
Relevante pentru Activitatea 3.4 a proiectului 3.4.
Livrabil 7: Narațiune cu text pentru broșură promoțională și pliant pentru destinația moștenirii carpatice din România;
Numărul estimat de zile de consultanță: 32
- Propuneri pentru locațiile potențiale pentru plasarea panourilor publicitare în aer liber / promoționale și pentru mesajele și conținutul panoului publicitar pentru a ajunge pe piețele potențiale.
Relevant pentru Activitatea 3.5 a proiectului
Livrabil 8: Lista locațiilor potențiale cu panouri publicitare disponibile pentru a ajunge pe piețele potențiale.
Numărul estimat de zile de consultanță: 4
Expertul va fi obligat să participe la reuniunile grupului de lucru al proiectului (de 4 ori), care vor avea loc pe rând în toate regiunile partenere și, în plus, la obiectivele și îndatoririle enumerate trebuie să ofere consultanță cu privire la: elaborarea mărcii și atributele sale pentru patrimoniul viu carpatic, regiunile ca destinație unică de vacanță (Activitatea 3.1.), conceptul pentru teaser promo (Activitatea 3.2.), structura pentru un album al Carpathian Vanishing Lifesyles – Stiluri de viață din regiunea carpatică care dispar (Activitatea 3.4) și teme-subiecte (moștenire locală, oportunități de vacanță, produse locale etc.) pentru paginile de social media si de comunicare de marketing ale proiectului/partenerilor (Activitatea 3.4.).
Lista rezultatelor / livrabilelor
Livrabil 1: min 13 noi itinerarii / pachete de călătorie pentru produse turistice.
Livrabil 2: narativ cu conținutul regional pentru aplicații mobile.
Livrabil 3: Raport de cercetare de marketing la nivel de țară cu rezumat concis de 2 pagini.
Livrabil 4: Lista operatorilor de turism incoming țintă (potențiali participanți la farmtrip) cu datele de contact; itinerar de călătorie (program) pentru România.
Livrabil 5: Recomandări pentru strategia portofoliului de produse turistice din patrimoniul carpatic.
Livrabil 6: Lista bloggerilor-țintă (participanții potențiali) cu datele de contact; itinerar de călătorie (program) pentru România.
Livrabil 7: Narațiune cu text pentru broșa promoțională
Livrabil 8: Lista locațiilor potențiale cu panouri publicitare disponibile pentru a ajunge pe piețele potențiale.
- Graficul de livrare al serviciilor
Servicii de consultanță în gestiune marketing vor fi livrate pe intreaga durata a proiectului, incepand cu faza de documentare si draft a traseelor turistice si se va finaliza cu producerea materialelor foto-video de promovare.
- Bugetul alocat contractului
Bugetul alocat în proiect pentru serviciile care fac obiectul prezentei proceduri este de
11.600 Euro + TVA 55.421.30 + TVA, ( curs BNR 4,7777)
Prețurile ofertei vor fi ferme pe toată perioada de derulare a contractului.
- Receptia serviciilor
Plata facturii se va efectua prin ordin de plată în maxim 5 de zile de la data emiterii acesteia. Aceasta va fi emisă numai după semnarea de către părțile contractante a procesului verbal de recepție al produselor/serviciilor, respectându-se prețurile din contract.
- ALte informatii
……………………………………………………………………………………………………………………………………
- Cerinte de clarificare
Îndeplinirea cerințelor de mai jos, completarea şi prezentarea formularelor solicitate și a documentelor justificative, sunt obligatorii, în vederea calificării ofertantului.
Cerințe:
- Ofertantul trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.
Documentele justificative care probează îndeplinirea cerinței sunt:
– certificatul constatator emis de ONRC;
– licență/atestate/autorizații, dacă este cazul;
Documentele justificative care probează îndeplinirea cerințelor de calificare vor fi valabile la data prezentării.
- Criteriul de atribuire
criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
- Modul de prezentare al ofertei
– oferta depusă trebuie să cuprindă toate produsele/serviciile solicitate de către achizitor.
– oferta va conține:
– documentele de calificare solicitate la pct. 11;
– propunerea tehnică: ofertantul va elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele obligatorii prevăzute în cererea de ofertă; în acest sens operatorul economic va prezenta o descrierea a produselor/serviciilor ofertate.
– propunerea financiară: Ofertantul va prezenta în propunerea financiară prețul ofertei, care va include toate costurile necesare furnizării serviciilor si va fi exprimat în lei, fără TVA și va fi ferm pe toată perioada de derulare a contractului.
Depunerea ofertei: Termenul limită de depunere a ofertelor va fi 03.01.2020. Depunerea se consideră valabila la sediul CCIASM din Satu Mare, str. Decebal nr. 4, et. II, Secretariat, sau prin e-mail trimis maxim la data de 03.01.2020 la adresa cameradecomert.satumare@yahoo.com. Toate documentele întocmite de către ofertant cu scopul participării la procedura de achiziție publică, vor fi elaborate în limba română. Oferta va conține: Cuprins, Documentele de calificare, Propunerea tehnică, Propunerea financiară. Toate documentele ofertei vor fi semnate și numerotate pe fiecare pagină. Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta(de la termenul limită de depunere a ofertelor) – 30 de zile;
- Solicitare clarificări
Solicitările de clarificărivor fi adresate de operatorii economici pe email, la adresa cameradecomert.satumare@yahoo.comcu maxim 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Răspunsul la solicitările de clarificări vor fi transmise de către cameradecomert.satumare@yahoo.com, Camera de Comert si Industrie Satu Mare, pe email, în maxim 2 zile, operatorilor economici.
Anexe:
Anexa 1 – Formularul de ofertă
Anexa 2 – Declaratie evitare conflict de interese
Anexa 3 – Contract de prestari servicii
Anexa 4 – Proces verbal de recepție servicii
Anexele de mai sus nu sunt limitative, funcție de obiectul achiziției, achizitorul le poate completa .