Servicii de consultanță evenimente cultura

           

   INVITAȚIE DE PARTICIPARE/CERERE DE OFERTĂ nr. 12/14.01.2020

privind achiziția de Servicii de consultanță evenimente de cultură,  în cadrul proiectului cu titlul 52 CARPATHIAN LIFESTYLE EXPERIENCES: REINVENTING TRADITIONAL WORK CULTURES, având ID  proiect HUSKROUA/1702/3.1/0068, finanțat din Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-Slovacia-România-Ucraina 2014-2020. 

 

  1. Introducere

Pentru implementarea proiectului ”52 CARPATHIAN LIFESTYLE EXPERIENCES: REINVENTING TRADITIONAL WORK CULTURES”, Camera de Comert si Industrie Satu Mare denumită în continuare  CCIASM, în calitate de solicitant/partener , dorește să achiziționeze pentru activitățile incluse în proiect, produsele /serviciile descrise mai jos.

Prezenta cerere de ofertă conţine cerințele minime care trebuie respectate astfel încât potențialii ofertanţi să elaboreze oferta în funcţie de necesitățile achizitorului.

 

  1. Datele de identificare ale achizitorului

CAMERA DE COMERŢ, INDUSTRIE ŞI AGRICULTURĂ SATU MARE, cu sediul în localitatea Satu Mare, str. Decebal nr.4, telefon 0261-710790, fax 0261-715058, având cod unic de înregistrare RO 4376580, cont bancar nr. RO83 BACX 0000 0030 0793 4000 deschis la Banca Unicredit– Sucursala Satu Mare, reprezentată de doamna Culic Daniela – Director general.

  1. Sursa de finanțare

Contractul este finanțat din Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-Slovacia-România-Ucraina 2014-2020, conform contract  nr.   HUSKROUA/1702/3.1/0068, cu implementare din data de 25.10.2019, pe parcursul a 24 luni.

  1. Procedura aplicată

Serviciile/produsele pentru atribuirea cărora se organizează prezenta procedură se vor achiziționa prin cumpărare directa. Procedura se va finaliza prin atribuirea unui contract de furnizare de Servicii de consultanță evenimente de cultură.

  1. Obiectul contractului este asigurarea Serviciilor de consultanță evenimente de cultură pentru desfășurarea activitatilor din proiect.

Consultantul va servi ca expert în cultură în România și va fi responsabil pentru dezvoltarea specifică a informaţiilor legate de cultură şi a conţinutului produselor de informare şi promovare

Numărul total de zile de expertiză necesară a fost estimat la 35 zile în total pe durata de viață a proiectului, la pretul de maxim 100 Euro/zi, in total 3500 Euro.

 

 

 6.Descrierea serviciilor – cod CPV : 79952100-3 – Servicii de consultanță evenimente de cultură

Consultantul va fi responsabil pentru următoarele activitati :

  1. Asistenţă în identificarea de teme de patrimoniu viu local din România și pregătirea de informaţii cu specific cultural pentru pachetele de călătorie selectate

Relevante pentru Activitatea 1.1. a proiectului

Livrabil 1: conţinut narativ pentru temele de moştenire vie selectate în România

Numărul estimat de zile de consultanță: 8

 

  1. Pregătire de conţinut narativ regional pentru produsele bazate pe TIC (muzeu on-line și aplicație mobilă).

Relevante pentru Activitatea 1.2. a proiectului

Livrabil 2: text narativ cu conținut regional pentru aplicații mobile.

Numărul estimat de zile de consultanță: 10

 

  1. Identificarea de teme, pregatirea continutului pentru scenariu si informatii culturale specifice pentru filmul documentar de interpretare a culturii traditionale de muncă si a poveştilor de stil de viată.

Relevante pentru Activitatea 1.4. a proiectului

Livrabil 3: text narativ cu tematica, conținut film in Romania.

Numărul estimat de zile de consultanță: 10

 

  1. Pregătire de conținut cultural specific pentru un album Carpathian Heritage Vanishing Lifestyles – Stiluri de viață din regiunea carpatică care dispar , care are ca scop transmiterea de poveşti de viaţă unice ale oamenilor simpli- păstrători ai traditiilor de muncă carpatice, arătând in mod memorabil viaţa si mediul lor de lucru, procesele de lucru şi produsele locale tradiţionale.

Relevante pentru Activitatea 3.4 a proiectului 3.4.

Livrabil 4: Narațiune cu text pentru albumul  Carpathian Heritage Vanishing Lifestyles –  Stiluri de viață din regiunea carpatică care dispar

Numărul estimat de zile de consultanță: 7

Lista rezultatelor / livrabilelor

Livrabil 1: conţinut narativ pentru temele de moştenire vie selectate în România

Livrabil 2: text narativ cu conținut regional pentru aplicații mobile..

Livrabil 3: text narativ cu tematica, conținut film in Romania.

Livrabil 4: Narațiune cu text pentru albumul  Carpathian Heritage Vanishing Lifestyles –  Stiluri de viață din regiunea carpatică care dispar.

Depunerea ofertei: Termenul limită de depunere a ofertelor va fi 23.01.2020. Depunerea se consideră valabila la sediul CCIASM din Satu Mare, str. Decebal nr. 4, et. II, Secretariat, sau prin e-mail trimis maxim la data de 23.01.2020 la adresa cameradecomert.satumare@yahoo.com.  Toate documentele întocmite de către ofertant cu scopul participării la procedura de achiziție publică, vor fi  elaborate în limba română. Oferta va conține: Cuprins, Documentele de calificare, Propunerea tehnică, Propunerea financiară. Toate documentele ofertei vor fi semnate și numerotate pe fiecare pagină. Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta(de la termenul limită de depunere a ofertelor) – 30 de zile;

  1. Solicitare clarificări

Solicitările de clarificărivor fi adresate de operatorii economici pe email, la adresa cameradecomert.satumare@yahoo.comcu maxim 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Răspunsul la solicitările de clarificări vor fi transmise de către cameradecomert.satumare@yahoo.com, Camera de Comert si Industrie Satu Mare, pe email, în maxim 2 zile, operatorilor economici.

 Anexe:

Anexa 1 – Formularul de ofertă  Anexa 2 – Declaratie evitare conflict de interese  Anexa 3 – Contract de prestari servicii   Anexa 4  – Proces verbal de recepție servicii

Anexele de mai sus nu sunt limitative, funcție de obiectul achiziției, achizitorul  le poate completa .

Întocmit,

Daniela Culic

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.