INVITAȚIE DE PARTICIPARE/CERERE DE OFERTĂ nr. 169/18.06.2020
privind achiziția de Serviciilor de Expert dezvoltare locală /business, în cadrul proiectului cu titlul ”52 CARPATHIAN LIFESTYLE EXPERIENCES: REINVENTING TRADITIONAL WORK CULTURES” , având ID proiect HUSKROUA/1702/3.1/0068, finanțat din Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-Slovacia-România-Ucraina 2014-2020.
- Introducere
Pentru implementarea proiectului ”52 CARPATHIAN LIFESTYLE EXPERIENCES: REINVENTING TRADITIONAL WORK CULTURES”, Camera de Comert si Industrie Satu Mare denumită în continuare CCIASM, în calitate de solicitant/partener , dorește să achiziționeze pentru activitățile incluse în proiect, produsele /serviciile descrise mai jos.
Prezenta cerere de ofertă conţine cerințele minime care trebuie respectate astfel încât potențialii ofertanţi să elaboreze oferta în funcţie de necesitățile achizitorului.
- Datele de identificare ale achizitorului
CAMERA DE COMERŢ, INDUSTRIE ŞI AGRICULTURĂ SATU MARE, cu sediul în localitatea Satu Mare, str. Decebal nr.4, telefon 0261-710790, fax 0261-715058, având cod unic de înregistrare RO 4376580, cont bancar nr. RO83 BACX 0000 0030 0793 4000 deschis la Banca Unicredit– Sucursala Satu Mare, reprezentată de doamna Culic Daniela – Director general.
- Sursa de finanțare
Contractul este finanțat din Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-Slovacia-România-Ucraina 2014-2020, conform contract nr. HUSKROUA/1702/3.1/0068, cu implementare din data de 25.10.2019, pe parcursul a 24 luni.
- Procedura aplicată
Serviciile/produsele pentru atribuirea cărora se organizează prezenta procedură se vor achiziționa prin cumpărare directa. Procedura se va finaliza prin atribuirea unui contract de furnizare consultanță în gestiune marketing.
- Obiectul contractului este asigurarea Serviciilor de Expert dezvoltare locală /business, pentru desfășurarea activitatilor din proiect, cum ar fi :
- Elaborarea planurilor de afaceri pentru minim 13 pachete pentru potențiale produse de călătorie.
- Furnizarea de asistență la metodologia comună și implementarea studiului de piață a turismului în România. Analize ale statisticilor privind vizitatorii/turistii, datele privind cererea și oferta turistică, analiza concurenților și benchmarking etc.
- Identificarea nevoilor de instruire in afaceri pentru furnizorii de servicii pachete/oficiile regionale de turism din Romania, pregatirea programului si materialelor de training respectiv.
- Descrierea serviciilor – Codul CPV 79411100-9 – Servicii de consultanţă în dezvoltarea societăţilor
Cerințele minime pe care trebuie să le îndeplinească aceste produse/servicii inclusiv perioada de garanție sunt:
- Elaborarea planurilor de afaceri pentru minim 13 pachete pentru potențiale produse de călătorie pregătite pentru piață / itinerarii de călătorie din România în formatul propus.
Relevant pentru proiect Activitatea 1.1.
Livrabil 1: planuri de afaceri pentru min.13 produse turistice noi
Numar estimat de zile de consultanta :25
- Furnizarea de asistență la metodologia comună și implementarea studiului de piață a turismului în România. Analize ale statisticilor privind vizitatorii/turistii, datele privind cererea și oferta turistică, analiza concurenților și benchmarking etc.
Relevant pentru proiect Activitatea 2.1.
Livrabil 2: Secțiuni conexe ale raportului de studiu de piață la nivel de țară.
Numar estimat de zile de consultanta :25
- Identificarea nevoilor de instruire in afaceri pentru furnizorii de servicii pachete/oficiile regionale de turism din Romania, pregatirea programului si materialelor de training respectiv.
Relevant pentru proiect Activitatea 2.3.
Rezultatul 3: Program de formare care include identificarea nevoilor relevante ale potențialilor stagiari (furnizori de servicii pachete/oficii de turism regionale) și materiale de instruire relevante.
Numărul estimat de zile de consultanță :9
Lista de rezultate/livrabile
Livrabil 1: planuri de afaceri pentru min.13 produse turistice noi
Livrabil 2: Secțiuni conexe ale raportului de studiu de piață la nivel de țară.
Rezultatul 3: Program de formare care include identificarea nevoilor relevante ale potențialilor stagiari (furnizori de servicii pachete/oficii de turism regionale) și materiale de instruire relevante.
- Graficul de livrare al serviciilor
Servicii de Expert dezvoltare locală /business vor fi livrate pe intreaga durata a proiectului, incepand cu faza de documentare si se va finaliza cu furnizarea livrabilelor amintite la pct. 6 din prezenta invitație.
- Bugetul alocat contractului
Bugetul alocat în proiect pentru serviciile care fac obiectul prezentei proceduri este de
5900 Euro + TVA, respectiv 28.519,42 lei + TVA, curs valutar BNR 4.8338 din 10.06.2020.
Prețurile ofertei vor fi ferme pe toată perioada de derulare a contractului.
- Receptia serviciilor
Plata facturii se va efectua prin ordin de plată în maxim 5 de zile de la data emiterii acesteia. Aceasta va fi emisă numai după semnarea de către părțile contractante a procesului verbal de recepție al produselor/serviciilor, respectându-se prețurile din contract.
- Cerinte de clarificare
Îndeplinirea cerințelor de mai jos, completarea şi prezentarea formularelor solicitate și a documentelor justificative, sunt obligatorii, în vederea calificării ofertantului.
Cerințe:
- Ofertantul trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.
Documentele justificative care probează îndeplinirea cerinței sunt:
– certificatul constatator emis de ONRC;
– licență/atestate/autorizații, dacă este cazul;
Documentele justificative care probează îndeplinirea cerințelor de calificare vor fi valabile la data prezentării.
- Criteriul de atribuire
criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
- Modul de prezentare al ofertei
– oferta depusă trebuie să cuprindă toate produsele/serviciile solicitate de către achizitor.
– oferta va conține:
– documentele de calificare solicitate la pct. 11;
– propunerea tehnică: ofertantul va elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele obligatorii prevăzute în cererea de ofertă; în acest sens operatorul economic va prezenta o descrierea a produselor/serviciilor ofertate.
– propunerea financiară: Ofertantul va prezenta în propunerea financiară prețul ofertei, care va include toate costurile necesare furnizării serviciilor si va fi exprimat în lei, fără TVA și va fi ferm pe toată perioada de derulare a contractului.
Depunerea ofertei: Termenul limită de depunere a ofertelor va fi 25.06.2020. Depunerea se consideră valabila la sediul CCIASM din Satu Mare, str. Decebal nr. 4, et. II, Secretariat, sau prin e-mail trimis maxim la data de 25.06.2020 la adresa cameradecomert.satumare@yahoo.com. Toate documentele întocmite de către ofertant cu scopul participării la procedura de achiziție publică, vor fi elaborate în limba română. Oferta va conține: Cuprins, Documentele de calificare, Propunerea tehnică, Propunerea financiară. Toate documentele ofertei vor fi semnate și numerotate pe fiecare pagină. Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta(de la termenul limită de depunere a ofertelor) – 30 de zile;
- Solicitare clarificări
Solicitările de clarificărivor fi adresate de operatorii economici pe email, la adresa cameradecomert.satumare@yahoo.comcu maxim 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Răspunsul la solicitările de clarificări vor fi transmise de către cameradecomert.satumare@yahoo.com, Camera de Comert si Industrie Satu Mare, pe email, în maxim 2 zile, operatorilor economici.
Anexe:
Anexa 1 – Formularul de ofertă
Anexa 2 – Declaratie evitare conflict de interese
Anexele de mai sus nu sunt limitative, funcție de obiectul achiziției, achizitorul le poate completa .