INVITAȚIE DE PARTICIPARE/CERERE DE OFERTĂ nr. 267/11.09.2020
privind achiziția de Servicii pentru evenimente în cadrul proiectului cu titlul ”52 CARPATHIAN LIFESTYLE EXPERIENCES: REINVENTING TRADITIONAL WORK CULTURES” , având ID proiect HUSKROUA/1702/3.1/0068, finanțat din Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-Slovacia-România-Ucraina 2014-2020.
1. Introducere
Pentru implementarea proiectului ”52 CARPATHIAN LIFESTYLE EXPERIENCES: REINVENTING TRADITIONAL WORK CULTURES”, Camera de Comert si Industrie Satu Mare denumită în continuare CCIASM, în calitate de solicitant/partener , dorește să achiziționeze pentru activitățile incluse în proiect, produsele /serviciile descrise mai jos.
Prezenta cerere de ofertă conţine cerințele minime care trebuie respectate astfel încât potențialii ofertanţi să elaboreze oferta în funcţie de necesitățile achizitorului.
2. Datele de identificare ale achizitorului
CAMERA DE COMERŢ, INDUSTRIE ŞI AGRICULTURĂ SATU MARE, cu sediul în localitatea Satu Mare, str. Decebal nr.4, telefon 0261-710790, fax 0261-715058, având cod unic de înregistrare RO 4376580, cont bancar nr. RO83 BACX 0000 0030 0793 4000 deschis la Banca Unicredit– Sucursala Satu Mare, reprezentată de doamna Culic Daniela – Director general.
3. Sursa de finanțare
Contractul este finanțat din Programul de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-Slovacia-România-Ucraina 2014-2020, conform contract nr. HUSKROUA/1702/3.1/0068, cu implementare din data de 25.10.2019, pe parcursul a 24 luni.
4. Procedura aplicată
Serviciile/produsele pentru atribuirea cărora se organizează prezenta procedură se vor achiziționa prin cumpărare directa. Procedura se va finaliza prin atribuirea unui contract de furnizare Servicii pentru evenimente.
5. Obiectul contractului este asigurarea serviciilor pentru evenimente, în vederea desfășurării activitatilor din proiect, cum ar fi :
– Organizarea în perioada 14-19.10.2020, a unui Tur al operatorilor din Turism, pe un traseu prestabilit în județele Satu Mare si Maramureș, având ca scop popularizarea meșterilor pupulari din aceste județe.
6. Descrierea serviciilor – CPV 79952000-2 : Servicii pentru evenimente
Servicii pentru evenimente care vor include următoarele componente :
Servicii de transport dus intors la Satu Mare si de la Satu Mare pentru 6 participanți din alte judete.
Servicii de transport pe ruta Satu Mare – Ardud – Tasnad – Carei – Satu Mare – Negresti Oas – Călinești– Breb – Vadu Izei – Satu Mare. excursii pentru 8 persoane, din care 6 reprezentaní ai ageníilor de turism.
Servicii de cazare – 5 nopti – o noapte în Satu Mare, o noapte în Tășnad, doua nopti în zona Negresti Oas, o noapte în Breb, pentru 8 persoane.
Servicii de servire a mesei – 4 cine, 4 pranzuri pentru 8 persoane
Servicii de pauza de cafea – o singura data pentru 20 de persone
Inchiriere sala de conferinta pentru sedința de lucru – o ocazie de aproximativ 3 ore.
Asigurare taxa acces muzee, castele,etc pentru 8 persoane
Asigurarea de materiale pentru sedinta de lucru ( mape, hartie, pixuri ), 1 set de 50 masti de protectie ( Covid) , solutie de protectie ( Covid ) minim 75 % alcool.
Programul vizitelor pe traseele enumerate va acoperi vizite de lucru la meșteri populari acoperind următoarele activități :
• Tehnici vechi de prelucrare a pieii, a fetrului si a împletirii coşurilor de nuiele
• Reinventarea cultivarii, prelucrării si utilizării plantelor medicinale
• Poveşti cu doamne şi domniţe , cu cavaleri medievali si tunele nesfârşite in castelele de la Ardud şi Carei
• Strudli, nudeln, beles si retes- placinte gustoase din bucătăria autentică şvăbească şi maghiara la Petreşti; tăria dacilor liberi la Medieşul Aurit
• Mărgele, zgărzi, clopuri, uioşe şi gaci la Negreşti Oaş şi Bixad; ceramica traditională oşenească , oale, ulcele, păhăruţe, clondire şi bliduri la Vama
• minuni cioplite din lemn ( porţi, case, biserici, tărnaţuri, linguri , mese şi credenţuri ) la Breb , Calineşti , Ieud şi Vadu Izei
Perioada desfășurării turului perioada 14-19 octombrie (5 nopți).
7. Graficul de livrare al serviciilor
Servicii de consultanță în gestiune marketing vor fi livrate pe intreaga durata a proiectului, incepand cu faza de documentare si draft a traseelor turistice si se va finaliza cu producerea materialelor foto-video de promovare.
8. Bugetul alocat contractului
Bugetul alocat în proiect pentru serviciile care fac obiectul prezentei proceduri este de
4263,15 Euro + TVA, respectiv 20.777,74 + TVA, (4.8409 lei/euro, Curs BNR din 02.09.2020)
Prețurile ofertei vor fi ferme pe toată perioada de derulare a contractului.
9. Receptia serviciilor
Plata facturii se va efectua prin ordin de plată în maxim 5 de zile de la data emiterii acesteia. Aceasta va fi emisă numai după semnarea de către părțile contractante a procesului verbal de recepție al produselor/serviciilor, respectându-se prețurile din contract.
10. ALte informatii
……………………………………………………………………………………………………………………………………
11. Cerinte de clarificare
Îndeplinirea cerințelor de mai jos, completarea şi prezentarea formularelor solicitate și a documentelor justificative, sunt obligatorii, în vederea calificării ofertantului.
Cerințe:
• Ofertantul trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.
Documentele justificative care probează îndeplinirea cerinței sunt:
– certificatul constatator emis de ONRC;
– licență/atestate/autorizații, dacă este cazul;
Documentele justificative care probează îndeplinirea cerințelor de calificare vor fi valabile la data prezentării.
12. Criteriul de atribuire
criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
13. Modul de prezentare al ofertei
– oferta depusă trebuie să cuprindă toate produsele/serviciile solicitate de către achizitor.
– oferta va conține:
– documentele de calificare solicitate la pct. 11;
– propunerea tehnică: ofertantul va elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele obligatorii prevăzute în cererea de ofertă; în acest sens operatorul economic va prezenta o descrierea a produselor/serviciilor ofertate.
– propunerea financiară: Ofertantul va prezenta în propunerea financiară prețul ofertei, care va include toate costurile necesare furnizării serviciilor si va fi exprimat în lei, fără TVA și va fi ferm pe toată perioada de derulare a contractului.
Depunerea ofertei: Termenul limită de depunere a ofertelor va fi 21.09.2020. Depunerea se consideră valabila la sediul CCIASM din Satu Mare, str. Decebal nr. 4, et. II, Secretariat, sau prin e-mail trimis maxim la data de 21.09.2020, până la orele 16:00, la adresa cameradecomert.satumare@yahoo.com. Toate documentele întocmite de către ofertant cu scopul participării la procedura de achiziție publică, vor fi elaborate în limba română. Oferta va conține: Cuprins, Documentele de calificare, Propunerea tehnică, Propunerea financiară. Toate documentele ofertei vor fi semnate și numerotate pe fiecare pagină. Perioada minimă pe parcursul căreia ofertantul trebuie să își mențină oferta(de la termenul limită de depunere a ofertelor) – 30 de zile;
14. Solicitare clarificări
Solicitările de clarificărivor fi adresate de operatorii economici pe email, la adresa cameradecomert.satumare@yahoo.comcu maxim 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Răspunsul la solicitările de clarificări vor fi transmise de către cameradecomert.satumare@yahoo.com, Camera de Comert si Industrie Satu Mare, pe email, în maxim 2 zile, operatorilor economici.
Anexe:
Anexa 1 – Formularul de ofertă
Anexa 2 – Declaratie evitare conflict de interese
Anexa 3 – Contract de prestari servicii
Anexa 4 – Proces verbal de recepție servicii
Anexele de mai sus nu sunt limitative, funcție de obiectul achiziției, achizitorul le poate completa .